Atunci când vrei să promovezi un anunț utilizând metopda de plată Card, uneori se poate întâmpla să nu funcționeze corespunzător chiar totul în procesul de plată, iar tranzacția nu este finalizată.
Iată care sunt Stările posibile pentru plățile prin card:
Nouă – tranzacția a fost initiată, dar nu ai completat datele, urmate de apăsarea butonului Plătește (în primul sau al doilea pas). Nu s-a făcut o procesare efectivă, avem de-a face doar cu o intenție de plată nedusă la bun sfîrșit.
Deschisă – tranzacția a fost efectuată, banii sunt rezervați pe card. Se așteaptă finalizarea tranzacției/capturarea banilor.
Confirmată – tranzacția a fost efectuată, banii au fost transferați de pe card. Totul e ok :)
Platită – tranzacția a fost efectuată, banii au fost transferați de pe card, dar nu s-a putut finaliza comunicarea cu sistemul nostru.
Anulată – tranzacția a fost finalizată prin ridicarea blocării sumei. Nu are loc transfer bancar.
Respinsă – tranzacția a fost respinsă de banca emitentă a cardului. În unele cazuri motivul este afișat în detaliile comenzii, în alte cazuri banca nu furnizează informații cu privire la respingere. Îți recomandăm să contactezi banca emitentă a cadrului și să soliciți informații referitoare la tranzacție.
În verificare – tranzacția așteaptă rezultatul analizei antifrauda. (banii au fost retrași din contul tău)
În așteptare - tranzacția așteaptă rezultatul analizei antifraudă. (banii sunt doar bolcați pe contul tău)
Creditată – banii se întorc pe cardul tău în urma unei acțiuni de creditare/refund.
Fraudă – tranzacția a fost identificată ca fiind frauduloasă sau suspectă de fraudă.
Eroare – a fost identificată o eroare în comunicarea cu banca emitentă a cardului. Tranzacția nu a putut fi finalizată, banii rămân pe card.
Întreruptă - tranzacția nu a fost finalizată de către tine. Procesul de autentificare 3D Secure a fost întrerupt.