Te vei convinge de faptul că merită sa acorzi câteva minute pentru a publica un anunț complet. Uite câteva recomandări pe care le poți folosi pentru a publica un anunț care să atragă atenția cumpărătorilor și poate avea șansa de a apărea la TV:
TITLU
Imaginează-ți cum ar căuta un cumpărător produsul tău și gândește-te la un titlu atractiv. Ar fi bine sa incluzi și câteva cuvinte cheie, cum ar fi :
- brandul
- caracteristicile cele mai importante
- dimensiunea
- evită să scrii mereu cu majuscule. De ce? Nu arată bine și este obositor pentru ochi :)
Așa DA: BMW 330 Diesel, 2001, stare excelentă
Așa NU: Se vinde BMW
DESCRIERE
Descrierile complete care conțin multe detalii despre produsele oferite primesc mai multe oferte.
Iți oferim câteva ponturi pentru a-ți ușura munca :
- Pune-te în locul cumpărătorului și imaginează-ți ce informații te-ar interesa pe tine și te-ar convinge să cumperi produsul
- Folosește un ton prietenos și pune accent pe caracteristicile produsului
- Fii onest și descrie produsul așa cum este, nu ascunde eventualele defecte. Nimănui nu-i place să fie dezamăgit, nu-i așa?
Exercițiu: Nunta ta este peste 1 lună, iar tu nu ți-ai găsit încă rochia potrivită. Care dintre cele 2 exemple de Descriere te-ar convinge să contactezi vânzătorul?
Descriere nr.1:
Vând rochie de mireasă în stil prințesă, material tull in partea de jos, de culoare ivory, marimea 36. Talia este marcată cu o broderie delicată din cristale Swarovski iar corsetul este conceput dintr-o dantelă franțuzească de bună calitate.
Rochia a fost purtată o singură dată și este într-o stare impecabilă. Sistemul de închidere este un fermoar mascat de nasturi îmbrăcati în tull. Ofer în același preț și voalul care e realizat din același tull din care e realizată și rochia în partea de jos.
Recomand a fi purtată cu pantofi cu un toc de 10 cm.
Descriere nr.2:
Vând rochie de mireasă. Contactați-mă pentru mai multe detalii.
POZE
Nu ai nevoie de un super-aparat pentru a face câteva poze frumoase, care să pună în valoare produsul tău. Pune-te în locul cumpărătorului și imaginează-ți cum ar trebui să arate pozele pentru a te convinge să contactezi vânzătorul.
Uite câteva ponturi utile pentru a face poze frumoase:
- Fundal neutru : bej, alb, gri deschis
- Lumina naturală, evită folosirea blitz-ului
- Fotografiază produsul din față și apoi din mai multe unghiuri pentru a evidenția detaliile
Aruncă o privire și pe articolul Cum să faci poze perfecte cu Smartphone-ul tău.
PREȚ
Stabilește prețul corect ținând cont de principiul “Care este prețul pe care l-aș plăti eu pentru acest produs? “
- Aruncă o privire pe lajumate.ro și verifică prețurile produselor asemănătoare
- O idee bună ar fi să apelezi la “prețul psihologic”, adică acela care se termină in 9 (exemplu 99 lei)