Actualizat Octombrie 2022
Îți mulțumim că ai ales HomeZZ.ro!
Îți prezentăm în continuare toate acțiunile pe care le poți efectua după activarea unui cont de Agenție pe platforma HomeZZ.ro.
Dacă nu ai semnat încă un Contract de colaborare cu HomeZZ, te rugăm să ne scrii la contact@homezz.ro sau Aici și unul dintre reprezentanții HomeZZ te va contacta cât mai curând.
Cuprins:
2. Informații necesare pentru crearea unei agenții în sistemul HomeZZ.ro
3. FUNCȚII DISPONIBILE PENTRU CONTUL DE AGENȚIE (Cont Master)
a. Configurarea contului de Agenție și editarea datelor de contact + Logo
b. Adăugarea agenților / consultanților imobiliari
b.1. Adăugarea unui agent care deține un cont pe HomeZZ.ro sau Lajumate.ro.
b.2. Adăugarea unui agent care nu are cont pe HomeZZ.ro sau Lajumate.ro.
c. Alocarea promovărilor pe contul unui agent/consultant imobiliar
d. Oprirea și transferul unei promovări de pe un anunț pe alt anunț
e. Transferul unui anunț de la un agent la alt agent din cadrul aceleiași Agenții
f. Transferul tuturor anunțurilor de la un agent la alt agent din cadrul aceleiași Agenții
g. Vizualizare anunțuri sau promovări rămase pe fiecare agent
h. Vizualizarea și administrarea Agenților/consultanților adăugați în Agenție
i. Ștergerea/ înlăturarea unui agent din Agenție
4. FUNCȚII DISPONIBILE PENTRU FIECARE AGENT/CONSULTANT IMOBILIAR
c. . Afișarea/ascunderea numărului de telefon în detaliile anunțurilor
d. . Vizualizare date contact consultant autentificat vs. neautentificat în cont
1. Informații generale
- Adăugarea și administrarea anunțurilor se va face exclusiv prin intermediul platformei HomeZZ.ro.
- Toate anunțurile adăugate pe HomeZZ.ro se vor publica automat și pe Lajumate.ro. Orice modificare adusă anunțului pe HomeZZ.ro va fi vizibilă și pe Lajumate.ro.
- Toate anunțurile se reînnoiesc automat o dată la 15 zile, atât pe HomeZZ.ro cât și pe Lajumate.ro.
- Depășirea limitelor unui pachet nu este disponibilă în mod automat. Pentru aceste cazuri te rugăm să contactezi unul dintre reprezentanții noștri.
- Durata anunț= durată contract. Anunțurile nu expiră și nu se dezactivează automat.
- Atât anunțurile, cât și promovările activate pentru acestea sunt valabile până la finalul perioadei contractuale sau până la dezactivarea manuală a acestora. Ori de câte ori o proprietate este vândută sau închiriată, recomandăm dezactivarea anunțului aferent. Astfel, slotul alocat va fi eliberat și vei putea adăuga o nouă proprietate.
- Dezactivarea unui anunț oprește automat și promovarea activată pe acesta (doar dacă anunțul a fost promovat).
- Promovările pot fi mutate de pe un anunț pe alt anunț, ori de câte ori se dorește acest lucru.
- Anunțurile promovate “Prima Pagină” sau “Premium” pe HomeZZ.ro sunt automat promovate la fel și pe Lajumate.ro
- Anunțurile promovate “Top Listă” vor apărea promovate doar pe HomeZZ.ro.
- Anunțurile pot fi mutate de la un agent la un alt agent din cadrul aceleiași agenții, ori de câte ori este necesar. Acțiunea transfer anunțuri între agenți este disponibilă atât în contul de Master al agenției cât și în conturile agenților.
-
Funcționalități disponibile doar în contul Master: adăugarea agenților, alocarea sloturilor și promovărilor pentru fiecare agent în parte.
Funcționalități care NU sunt disponibile în contul Master: vizualizarea mesajelor primite de agenții adăugați în agenție și editarea anunțurilor active din conturile agenților din agenție.
-
Adăugarea unui anunț nu se poate face fără completarea câmpului “ID anunț”. Îți recomandăm ID-ul intern, folosit în prezent în identificarea ofertelor tale în cadrul agenției.
- Anunțurile adăugate prin intermediul contului de consultant imobiliar vor fi verificate să corespundă regulilor generale ale site-ului HomeZZ.ro. Regulile de postare și bună conduită pe site-ul HomeZZ.ro sunt disponibileAICI.
- După expirarea perioadei contractuale, contul unui utilizator care a devenit consultant imobiliar în cadrul unei agenții va reveni la cont gratuit cu toate funcționalitățile acestuia după 15 zile (de la expirarea contractului). Vom trimite un e-mail de informare pe adresa Agenției cu 15 zile înainte de expirarea perioadei contractuale.
2. Informații necesare pentru crearea unei agenții în sistemul HomeZZ.ro:
- Nume agenție
- Nume persoană de contact
- Telefon persoană de contact
- E-mail persoană de contact agenție
- Website (opțional)
- Orașul din care face parte agenția (opțional)
- Adresa exactă a agenției (opțional)
- Imaginea/logo-ul agenției
Aceste informatii vor fi folosite și pe pagina de prezentare a Agențiilor și dezvoltatorilor din toată România, aici: https://homezz.ro/agentii-dezvoltatori.html
Adresa de e-mail a Persoanei de Contact comunicată reprezentanților noștri va deveni automat cont de Agenție.
- Dacă pe site-urile noastre NU există cont creat anterior cu adresa de e-mail respectivă, se va crea automat un cont asociat acelei adrese de e-mail, iar parola pentru el va fi numărul de telefon al persoanei de contact, notat în formularul de creare agenție.
- Dacă nu se specifică un număr de telefon, parola pentru el va fi “123456”.
- Dacă pe site-urile noastre există un cont asociat adresei de e-mail respective, parola pentru el va fi parola setată de către utilizator la crearea contului. Dacă ai uitat parola, o poți Reseta urmând instrucțiunile de AICI
Atenție la adresa de e-mail aleasă la crearea agenției!
După ce unul dintre reprezentanții noștri confirmă că a fost creat contul de Agenție în sistemul nostru, poți începe configurarea acestuia.
Începe prin a te autentifica în contul tău de Agenție folosind adresa de e-mail și parola menționate în unul din cele 3 cazuri de mai sus.
Pentru a te autentifica, click pe butonul Autentificare - pe care îl găsești în bara de meniu, pe toate paginile din site.
3. FUNCȚII DISPONIBILE PENTRU CONTUL DE AGENȚIE
Acțiunile care trebuie efectuate de către managerul contului de Agenție (contul Master) pentru ca toți agenții/consultanții imobiliari să poată beneficia de toate avantajele serviciului de publicare a anunțurilor prin interfața HomeZZ.ro sunt următoarele:
a. Configurarea contului de Agenție și editarea datelor de contact, Logo
b. Adăugarea agenților / consultanților imobiliari
b.1. Adăugarea unui agent care are deja un cont pe HomeZZ.ro sau Lajumate.ro.
b.2. Adăugarea unui agent care nu are cont pe HomeZZ.ro sau Lajumate.ro.
c. Alocarea promovărilor pe contul unui agent/consultant imobiliar
d. Oprirea și transferul unei promovări de pe un anunț pe alt anunț
e. Transferul unui anunț de la un agent la alt agent din cadrul aceleiași Agenții
f. Transferul tuturor anunțurilor de la un agent la alt agent din cadrul aceleiași Agenții
g. Vizualizare anunțuri sau promovări rămase pe fiecare agent
h. Vizualizarea și administrarea Agenților/consultanților adăugați în Agenție
i. Ștergerea/ înlăturarea unui agent din Agenție
a. Configurarea contului de Agenție și editarea datelor de contact, agăugarea unui Logo
După ce te-ai autentificat în contul de manager al Agenției (contul Master) pagina va arăta astfel:
La Click pe Agenția mea, vei ajunge pe o pagină care arată ca în imaginea de mai jos:
Din această pagină poți să:
- Completezi informații referitoare la Agenția ta prin click pe butonul portocaliu din dreapta paginii, Modifică Datele Agenției.
- Adaugi sau ștergi consultanți imobiliari și să aloci numărul de anunțuri / promovări pentru fiecare consultant din cadrul agenției tale.
Editarea datelor de contact ale Agenției
Completează informații referitoare la Agenția ta prin click pe butonul Modifică Datele Agenției.
Poți edita următoarele câmpuri:
- Numele agenției (așa cum vrei să apară pentru clienții tăi)
- Adresa agenției tale
- Localitatea (la click pe acest câmp ți se va deschide o mică fereastră cu harta României de unde îți poți alege foarte ușor județul și localitatea ta)
- Telefonul Agenției
- Website-ul agenției tale (dacă există)
- Logo-ul Agenției tale - încarcă o imagine în format png, jpg, jpeg, bmp
După ce apeși butonul Salvează, vei primi un mesaj de succes în colțul din dreapta-jos al ecranului, iar datele completate vor fi salvate în contul Agenției tale.
Clienții tăi vor vedea informațiile referitoare la Agenția ta în felul următor:
Anunțurile vor apărea în partea stângă, după ce le vei adăuga.
b. Adăugarea Agenților/Consultanților imobiliari
Din pagina Agenția mea, apasă butonul Adaugă Consultant.
În fereastra care ți se va deschide trebuie să completezi adresa de e-mail a consultantului din cadrul agenției tale și apoi click pe simbolul lupă.
Există 2 situații în acest caz:
- Agentul /consultantul respectiv are deja cont pe HomeZZ.ro sau Lajumate.ro. Conturile create fie pe HomeZZ.ro fie pe Lajumate.ro sunt sincronizate, prin urmare, datele de autentificare sunt aceleași pe oricare dintre site-uri.
- Agentul /consultantul nu are cont pe HomeZZ.ro sau Lajumate.ro, așadar trebuie creat.
Situația Nr. 1: Agentul/ consultantul respectiv are deja cont pe HomeZZ.ro sau Lajumate.ro
Se va afișa cu verde mesajul următor: ”Un utilizator a fost găsit cu e-mail-ul introdus”.
Click pe butonul Mai Departe.
Continuă cu adăugarea datelor de contact (dacă acestea nu există deja completate în contul utilizatorului) și numărul maxim de anunțuri (sloturi) pe care le poate adăuga consultantul respectiv.
Important! Numărul sloturilor alocate nu poate fi mai mic decât numărul anunțurilor active care există deja pe contul consultantului respectiv.
Atenție! Dacă vrei ca numărul de telefon să fie vizibil în anunțuri, NU bifa căsuța ”Nu afișa telefonul în anunțuri”.
După click pe Adaugă consultant, în colțul din dreapta-jos al ecranului vei vedea mesajul de
succes:
Dacă în contul Consultantului pe care tocmai l-ai adăugat există anunțuri active pe site-ul HomeZZ.ro, acestea se vor afișa automat în cadrul agenției tale, în pagina Agenția mea.
În această pagină se vor afișa anunțurile tuturor consultanților imobiliari pe care îi vei adăuga.
Situația Nr. 2: Agentul/ consultantul nu are cont, așadar trebuie creat.
Scrie adresa de e-mail a consultantului pe care vrei să îl adaugi și apoi click pe simbolul lupă.
Vei vedea un mesaj cu roșu: ”Utilizatorul nu există în baza noastră de date”.
Pentru a crea un cont pentru consultantul respectiv click pe Crează Cont Nou.
Completează toate informațiile necesare în formularul care ți se va deschide și apoi click pe Adaugă Consultant.
Atenție! Dacă vrei ca numărul de telefon să fie vizibil pentru clienți, NU bifa căsuța ”Nu afișa telefonul în anunțuri”.
După click pe Adaugă consultant, în colțul din dreapta-jos al ecranului vei vedea mesajul de succes: ”Utilizatorul a fost adăugat cu succes ca și consultant! ”
În plus, pe adresa de e-mail a consultantului respectiv vom trimite un e-mail de informare cu subiectul ”Cont activat pe HomeZZ.ro”:
c. Alocarea promovărilor pe contul unui Agent/ consultant imobiliar
Agenții/consultanții imobiliari pot folosi promovările disponibile prin contract doar dacă promovările au fost alocate în prealabil pe conturile acestora.
Pentru a aloca una sau mai multe promovări pe contul unui consultant, click pe Detalii consultant:
Din această fereastră poți aloca promovări pe contul consultantului imobiliar prin click pe Adaugă promovări.
Pentru a aloca o promovare trebuie să alegi Tipul promovării din lista care coboară, durata și numărul promovărilor de acel tip.
Atenție! Vei putea alege doar promovările care au fost atribuite agenției tale prin contractul cu HomeZZ.ro și ți-au fost comunicate de către unul dintre reprezentanții noștri.
Atenție! După selectarea fiecărei promovări trebuie să dai click pe butonul Adaugă.
Vei vedea promovările în partea stângă a ferestrei.
Când ai terminat de alocat promovările pe contul acelui consultant imobiliar nu uita să apeși butonul Salvează!
Dacă promovarea a fost adăugată vei vedea un mesaj de succes în colțul din dreapta-jos al ecranului:
Procedează în același mod pentru a aloca promovări pe conturile celorlalți consultanți din cadrul agenției tale.
Atenție! Numărul promovărilor disponibile prin contract pentru agenția ta se va actualiza automat. După alocarea unor promovări pe contul unui consultant, acestea se vor scădea din numărul total al promovărilor, așadar pentru următorul consultant ți se vor afișa doar promovările rămase nealocate.
EXEMPLU:
Pentru exemplificare, am ales contractul Standard, prin care agenția are disponibile următoarele promovări:
- 1 x Premium 30 zile
- 25 x Top listă 30 zile
Vom aloca 4 x Top listă 30 zile și 1x Premium 30 zile pe contul consultantului Mihaela C. (mai rămân disponibile 21 x Top Listă 30 zile pentru a fi alocate pe conturile altor consultanți din cadrul agenției).
Vom proceda exact la fel pentru a aloca și Promovarea 1 x Premium, astfel încât la click pe Detalii consultant se vor afișa toate promovările pe care le poate folosi consultantul Mihaela C:
Reamintim că vei putea aloca doar promovările care au fost atribuite agenției tale prin contractul cu HomeZZ.ro și ți-au fost comunicate de către unul dintre reprezentanții noștri.
Numărul de promovări disponibile prin contract și alocate pe contul unui agent este valabil până la următoarea realocare, nu se resetează în fiecare lună.
Promovările rămase nealocate/nefolosite NU pot fi folosite până nu sunt alocate.
Exemplu: dacă ai alocat pe contul unui Consultant 4 promovări “Top listă de 30 de zile”, înseamnă că în fiecare lună Consultantul poate folosi 4 promovări “Top Listă de 30 de zile”.
d. Oprirea și transferul unei promovări de pe un anunț pe alt anunț
Agenția are posibilitatea de a opri una sau mau multe promovări aflate în curs pe unul sau mai multe anunțuri.
Pentru a vizualiza toate promovările în curs accesează SLOTURI PROMOVĂRI din meniul Anunțurile mele.
Aici vei vedea toate tipurile de promovări de care Agenția ta beneficiază prin contract și ai posibilitatea de a opri una sau mai multe promovări sau de le muta pe alte anunțuri.
Oprire promovare:
Înainte de a opri o promovare va trebui să confirmi, încă o dată, că este ceea ce îți dorești:
După oprirea unei promovări vei vedea că slotul respectiv a rămas liber și vei putea aloca promovarea oprită anterior pe un alt anunț:
Transfer promovare pe alt anunț:
Pentru a muta promovarea, ți se va deschide o listă cu toate anunțurile postate de toți agenții din cadrul Agenției.
Atenție!
În cazul în care dorești să transferi o promovare pe un anunț care aparține altui agent, trebuie să te asiguri că agentul destinatar beneficiază de acel tip de promovare.
În caz contrar ți se va afișa mesajul de eroare ”Agentul nu are disponibilă această promovare”.
e. Transferul unui anunț de la un agent la alt agent din cadrul aceleiași Agenții
Managerul contului de Agenție are posibilitatea de a muta anunțuri între agenții din cadrul Agenției sale.
Pentru a transfera unul sau mai multe anunțuri de la un agent la alt agent, trebuie să accesezi meniul Agenția mea.
În lista cu toate anunțurile agenției, deasupra fiecărui anunț vei vedea numele agentului care l-a postat. Pentru a muta anunțul la alt agent, trebuie să apeși pe butonul cu simbolul omuleț, în colțul din dreapra-sus al anunțului pe care vrei să îl muți.
Din fereastra care se va deschide vei putea selecta un agent din lista cu toți agenții din cadrul Agenției tale și transfera anunțul către acesta:
f. Transferul tuturor anunțurilor de la un agent la alt agent din cadrul aceleiași Agenții
Pentru a transfera toate anunțurile din contul unui agent imobilar către alt agent trebuie să accesezi meniul Agenția mea și să derulezi până ajungi la partea ”Consultanții noștri” în care apar toți Agenții din cadrul agenției.
Apoi, click pe Detalii consultant din dreptul agentului de la care vrei să transferi anunțurile. Ți se va afișa o fereastră cu detaliile agentului, anunțurile adăugate, promovările active. Apasă pe Transferă și apoi selectează agentul căruia vrei să-i transferi toate anunțurile (active+dezactivate).
Atenție!
În cazul în care agentul de la care vrei să muți anunțurile are unul sau mai multe anunțuri promovate iar agentul destinatar nu are alocate acele tipuri de promovări, vei primi următorul mesaj de eroare: Agentul pe care vreti sa mutati continutul nu are disponibila un tip de promovare.
g. Vizualizare anunțuri sau promovări rămase pe fiecare agent/consultant
La click pe Detalii Consultant poți vizualiza rapid toate detaliile referitoare la contul unui Consultant din cadrul agenției tale:
- Numărul de anunțuri deja adăugate și numărul maxim de anunțuri care pot fi adăugate
- Promovările disponibile pentru consultant (dacă au fost alocate)
- Lista anunțurilor active și pagina Consultantului - click pe link-ul ”vezi anunțuri”
h. Vizualizarea și administrarea agenților/consultanților adăugați în Agenție
După ce ai finalizat adăugarea tuturor consultanților imobiliari din cadrul agenției tale, îi poți vizualiza și administra din secțiunea Consultanții noștri a paginii Agenția mea:
La click pe Detalii Consultant pot fi efectuate următoarele acțiuni:
- Vizualizarea numărului de anunțuri și promovări adăugate/rămase
- Alocarea promovărilor pe contul acelui Consultant
- Editarea datelor contului (vezi secțiunea Adăugarea Agenților/Consultanților imobiliari mai sus)
- Ștergerea Consultantului din cadrul Agenției
i. Ștergerea/ înlăturarea unui agent din Agenție
Pentru a înlătura contul unui consultant care nu mai colaborează cu agenția este necesar să derulezi până ajungi în josul paginii Agenția mea.
Poți șterge contul unui consultant prin Click pe X-ul roșu din dreptul numelui acestuia din secțiunea Consultanții noștri sau făcând click pe Detalii consultant și apoi click pe Șterge cont.
Important! Toate anunțurile existente pe contul consultantului pe care îl ștergi vor dispărea din portofoliul agenției tale.
În acest exemplu, în contul consultantului Rareș M există 18 anunțuri active. Aceste anunțuri vor dispărea din portofoliul agenției tale în momentul ștergerii contului de Consultant din cadrul agenției tale, dar vor rămâne în contul utilizatorului.
4. FUNCȚII DISPONIBILE PENTRU FIECARE AGENT / CONSULTANT IMOBILIAR
Din momentul în care un utilizator a fost adăugat ca agent imobiliar / consultant imobiliar, trebuie să țină cont de câteva aspecte pe care le vom detalia în continuare:
- Adăugarea anunțurilor
- Promovarea anunțurilor
- Setări cont - Afișarea / ascunderea numărului de telefon în detaliile anunțurilor
- Vizualizare date contact agent / consultant autentificat vs. neautentificat în cont
a. Adăugarea anunțurilor
- Numărul maxim de anunțuri pe care le poate adăuga un Agent/ Consultant imobiliar este numărul definit(alocat) de către Agenție. Când este atins acest număr, agentul va primi următorul mesaj de eroare la adăugarea unui anunț nou:
Din acest motiv, de fiecare dată când o proprietate este vândută / închiriată, recomandăm dezactivarea anunțului aferent. Astfel, acel slot va fi eliberat și consultantul va putea adăuga o nouă proprietate.
- Adăugarea unui anunț nu se poate face fără completarea câmpului “ID-ul intern al anunțului din cadrul agenției”. Recomandăm ID-ul intern, folosit în prezent în identificarea ofertelor Consultantului sau oricare altă cifră unică.
Pentru mai multe detalii despre Adăugarea unui anunț pe site-ul HomeZZ.ro accesează link-urile următoare:
Cum adaug un anunț pe HomeZZ.ro?
- Bifarea căsuței ”Telefonul meu nu va fi publicat în anunț” va aduce mai puține contacte din partea clienților.
Recomandăm a nu se bifa această căsuță.
b. Promovarea anunțurilor
Consultantul poate folosi promovările disponibile prin contract doar dacă au fost alocate pe contul acestuia de către Agenție.
Important! Numărul de promovări disponibile prin contract se resetează în fiecare lună. Promovările rămase nefolosite se pierd, NU se cumulează.
Pentru a Promova un anunț, click pe butonul Promovează din lista Anunțuri Active sau din pagina de detalii anunț.
Numărul Promovărilor disponibile prin contract alocate pe contul unui agent / consultant va fi afișat înaintea Promovărilor standard.
Dacă un tip de promovare nu este disponibilă prin contract (a fost folosită deja sau nu i-a fost alocată de către Agenție) Consultantul o poate alege din Promovările Standard.
Atenție! În acest caz, promovarea va trebui achitată separat prin metoda de plată Card sau SMS. Prețurile aferente promovărilor Standard vor fi afișate înainte de finalizarea plății.
În exemplul de mai sus, dacă agentul dorește Promovarea Prima Pagină, aceasta trebuie achitată separat, întrucât NU este disponibilă prin contract.
Promovările alocate de către Agenție pe contul unui Consultant, pot fi următoarele:
- Promovare Premium
- Promovare Prima Pagină
- Promovare Top Listă
Când un Consultant (mai) are alocate 3 promovări Top Listă 30 zile, la click pe butonul Promovează, acestea se vor afișa în felul următor:
Când un Consultant NU (mai) are promovări alocate pe cont la click pe butonul Promovează pagina va arăta precum în imaginea de mai jos:
Exemplu: dacă Agenția a alocat pe contul unui Consultant 3 promovări “Top listă de 30 de zile”, înseamnă că în fiecare lună Consultantul poate folosi 3 promovări “Top Listă de 30 de zile”
c. Afișarea / ascunderea numărului de telefon în detaliile anunțurilor
Numărul de telefon este vizibil pentru clienți doar dacă în pagina Setări cont NU este bifată căsuța ”Nu afișa telefonul meu în anunțuri, cumpărătorii mă vor contacta doar pe email”.
Atenție! Bifarea acestei opțiuni va aduce mai puține telefoane din partea clienților.
d. Vizualizare date contact agent / consultant autentificat vs. neautentificat în cont
Datele de contact ale Consultantului/agentului NU se afișează în detaliile anunțurilor atunci când acesta (agentul/consultantul) își vizualizează un anunț fiind autentificat în cont.
În locul butoanelor ”Afișează Telefonul”, ”Trimite mesaj” și ”Salvează Anunțul” în pagina anunțului Consultantul/agentul autentificat în cont va vedea butoanele ”Promovează Anunțul”, ”Reînnoiește instant”, ”Modifică anunțul”, ” Dezactivează anunțul”.
Mod afișare butoane Consultant autentificat în cont
Butoanele ”Afișează Telefonul”, ”Trimite mesaj” și ”Salvează Anunțul” sunt afișate doar pentru clienți și NU vor apărea în pagina anunțului atunci când agentul/ consultantul este autentificat în contul HomeZZ.ro.
Mod afișare butoane pentru Consultant neautentificat în cont.
În acest mod văd clienții datele de contact ale Consultantului imobiliar.
În momentul în care vom adăuga funcționalități noi, vom actualiza acest document.
Vă dorim cât mai multe tranzacții încheiate cu succes!